Dag 35 van mijn camino

14 oktober 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Vanmorgen om 8 uur vertrokken richting Santiago de Compostello, in het donker en stromende regen. Binnen de kortste tijd had ik geen droge vezel meer aan mijn lijf. Dit was een barre tocht, het enige pluspunt was dat ik er redelijk snel was. Meteen naar mijn hotel gegaan om te douchen en droge kleren aan te trekken. De kathedraal is in renovatie, heb daarom maar een boek met foto's gekocht. Terwijl ik dit schrijf zit ik op mijn beurt te wachten voor het certificaat, met nog  300 wachtenden voor mij. Dit het einde van mijn camino, met veel momenten van  pijn, verdriet, vreugde, en genot, waar ik nog heel lang aan terug zal denken.

Morgen de reis naar huis waar ik erg naar uitkijken.

Ik wil iedereen bedanken voor het volgen, reacties, en aanmoedigingen.

1. Gwenda Spijkers:
    14 oktober 2019
    Goede reis naar huis morgen, want ook dat is weer een heel avontuur met overstappen e.d. Tot binnenkort in Tilburg.
  2. Antoon:
    Het was een reis om nooit te vergeten, een reis met vele gedachten en verhalen.
    Succes met terug reis.
  3. Henk Spijkers:
    14 oktober 2019
    Morgenvroeg om 4 uur komt de taxi om naar het vliegveld te gaan, om 06.45 uur vlieg ik naar Madrid, en om 12.50 uur naar Schiphol.
  4. Nicole:
    Fijn dat je gezond en wel de eindstreep hebt gehaald. Goede reis.
  5. Eveline van Tuijl:
    16 oktober 2019
    Heel goed gedaan, Super!! En nu nagenieten van alle foto's en films.