Pamukale

25 september 2021 - Side, Turkije

Gisteren een zeer lange dag gehad naar Pamukale. Om 03.30 uur opgehaald om naar Pamukale te gaan met onderweg een ontbijt. Aankomst Pamukale 09.00 uur, daar eerst "witte " baden bezocht waar Berdy uitgleed en een beetje nat werd. Omdat het zo glad was wilde ze terug, om op de rand van een geultje op mij te wachten. Bij het oversteken van dat geultje gleed ze weer uit en lag languit in dat geultje, dat was natuurlijk lachen voor mij, voor haar minder, want nu was ze kletsnat van top tot teen. Hebben daar een broek moeten kopen omdat ze geen droge broek meer had. Hierna hebben we gezwommen in het termaalbad. Dat was heerlijk,  mineraalwater van 36°. Hierna hebben we de opgravingen bezocht, ook heel indrukwekkend.  Om 12.30 uur zijn we aan de terugweg begonnen, met onderweg een lunch en daarna een bezoek aan een wijnproeverij. Om 19.00 uur waren we terug bij het hotel waar het witte feest gaande was met een groot buffet buiten. Vandaag dus uitrusten bij het zwembad, heb voor morgen al wel parasailen besproken.

1. Antoon:
    25 september 2021
    Dat was weer een lekker dag af en toe nat waar het niet hoorde maar dat kon de pret niet drukken. Nog een prettige vakantie.
  2. Henk Spijkers:
    26 september 2021
    Ja dit is een hele leuke vakantie.
  3. Antoon:
    26 september 2021
    Jullie mogen genieten het is je echt gegunt.
    Dat er nog vele mogen volgen.
  4. Henk Spijkers:
    27 september 2021
    Reken daar maar wel op 🍹🍹🍺🌞