13e dag van onze rondreis

24 mei 2023 - Sarria, Spanje

Van morgen na het ontbijt vertrokken richting Sarria. De reis ging via Villafranca del Bierzo, O Cebreiro, en Tricastella. In alle plaatsen waren mooie gebouwen en parken en pleinen. Maar het mooiste vind ik is O Cebreiro, dit is een nederzetting uit het jaar 1000, hier heb ik ook de kamer gezien waarin ik 4 jaar geleden sliep. Ook in Sarria heb ik het hotel gezien van toen.

1. Esther proost:
    24 mei 2023
    Leuke foto’s en nog steeds mooi weer !
    Jullie hebben toch wel een kaarsje opgestoken voor ons hè ?
    😘
  2. Berdy:
    24 mei 2023
    Het was een dag dat we wel heel veel gezien en gedaan hebben poehpoeh.drie mooie plaatsen met allemaal n eigen verhaal erbij en vooral de herrinneringen voor Henk . Ook n gedeelte van de Camino gereden en veel heel veel mensen die m lopen en fietsen . Zo mooi om dit te zien. Heb geen minuut spijt van deze mooie tocht… en dan zijn we nog eens in Santiago… t weer is ook lekker 24 gr warm genoeg . Morgen gaan we door naar Ribadiso
  3. Berdy:
    24 mei 2023
    Jaja we hebben in elke plaats waar we zijn geweest voor €1 vijf kaarsjes aangedaan ( dit gaat voortaan automatisch) dus voor de gehele familie. Ook heb ik n briefje geschreven .
    Ik vergeet niemand hé 👍🏻
    Groetjes 😘
  4. Gwenda Spijkers:
    25 mei 2023
    Mooie foto's hoor...
    Fijne reis verder.
  5. Antoon:
    26 mei 2023
    Kijk deel 1 van de vakantie is nu geslaagd en een mooie afsluiting voor de kerk.
    Van deze reis is er al een mooi fotoboek.
    Nu het vervolg van de reis geniet er samen van.
  6. Henk Spijkers:
    26 mei 2023
    Er komt nog wat van Santiago. Ja het was mooi, het vervolg van de reis zal ook wel mooi worden. Het is wat je er zelf van maakt. Groetjes.