10e dag de thuisreis

2 oktober 2023 - Tilburg, Nederland

Vanochtend om 01.15 uur opgestaan en om 01.50 uur  opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Om 05.25 uur vertrok het vliegtuig naar Düsseldorf,  hier kwamen wij om 08.30 uur aan. Nadat we de koffers hadden de shutlebus naar de parking gebeld, dit ging moeizaam maar uiteindelijk was het busje er om 10.30 uur. De auto opgehaald en snel naar huis dacht ik, kwamen we bij een wegafsluitng de mijn navigatie niet zag. Dus maar over op googl maps uiteindelijk waren we om 12.15 uur  thuis. Ik wil er nog één ding over zeggen, nóóit meer parking boeken bij Parkeeraanbieder Parkos Neus.

De vakantie overigens was geweldig.

1. Antoon:
    2 oktober 2023
    Welkom thuis
  2. Berdy:
    4 oktober 2023
    Na toch lekker een paar uurtjes te hebben geslapen zijn we vannacht opgehaald de reis is goed gegaan ,alleen problemen in Düsseldorf met de parking .na 2 uur kwamen ze ons eindelijk ophalen .we hadden de auto geparkeerd in Neuss……doen zoiets nooit meer duss
    We hebben wel een hele fijne 🌞 week gehad ,weer veel gezien en leuke dingen gedaan .