34e en laatste dag van onze rondreis

14 juni 2023 - Tilburg, Nederland

Vanmorgen om 09.30 uur.de thuisreis aangevangen. Maar niet rechtstreeks naar huis,  maar met een tussenstop in coo. Hier de watervallen bekeken en koffie gedronken. Daarna doorgereden tot Maarheeze en daar wat gegeten en gedronken. Om 16.00 uur waren we weer thuis na een reis van ruim 7000 Km.

1. Berdy:
    14 juni 2023
    Het is en was een reis om niet te vergeten
    Naar Santiago de Compostella vond ik t elke dag geweldig om al die mensen te voet en met de fiets te zien gaan . Hele mooie kathedralen gezien .de mensen waren zeer vriendelijk .
    Madrid was ook een geweldige mooie stad echt een aanrader.
    Bij Albert & Jenny hebben we t natuurlijk naar onze zin gehad . Lekker bijgeklets en bekeken wat ze allemaal t afgelopen jaar geklust hebben.
    De olijfbomen in zijn voortuin zijn geweldig.
    Frankrijk is n heel mooi land alleen kunnen wij geen Frans en ze verrekken t om Engels te praten dus voor ons geen succes. Tja Luxemburg hebben we aangedaan om herrinnering op te halen van 40-47 jaar geleden. We hebben er allebei op de camping gestaan . Henk in Esche sur en wij in Diekirch. Luxemburg stad is ook mooi
    Nou de laatste dag nog naar de watervallen van Coo gegaan (reden we in de buurt )had ik zelf nog nooit gezien…en toen weer lekker naar huis
    Hopelijk hebben jullie ook wat genoten van onze reis . Groetjes en tot de volgende reis 😘
  2. Henk Spijkers:
    Zoo ist en nie aanders.
  3. Esther Proost:
    14 juni 2023
    Dat is een flinke trip geweest !
    Welkom thuis 😘
  4. Henk Spijkers:
    Dank je
  5. Esther Proost:
    14 juni 2023
    Heel fijn dat jullie zo genoten hebben
    Op naar de volgende vakantie