1e dag Reisdag

2 april 2024 - Bourg, Frankrijk

Vanmorgen om 04.45 uur vertrokken richting Bordeaux. Vlot voorbij Antwerpen maar een eind voor Parijs kwamen we tot de ontdekking dat de routeplanner op tolwegen vermijden  stond. De route opnieuw ingesteld moesten terug naar Aras, dit was niet zo'n probleem, maar googl maps stuurde ons midden door Parijs. Dit kostte ons anderhalf uur.( hadden beter niet opnieuw ingesteld)  Daarna is de reis vlot verlopen, wel wat problemen bij een benzinepomp gehad pinpas werd wel geaccepteerd maar er kwam geen benzine uit, 25 Km verder gereden naar de volgende pomp, daar ging het goed al was het wel op de laatste liter brandstof. Om 17.45 bij de studio aangekomen, ook hier was het zoeken maar had de eigenaar gebeld en die kwam ons ophalen. Wat was nou het probleem hier, googl maps zei dat de accommodatie rechts van de weg lag en het was links. Vanavond vroeg slapen en morgen rustig doen in de omgeving.

1. Sylvia Haans:
    2 april 2024
    Fijn dat het goed is gegaan nu ff genieten
  2. Henk Spijkers:
    Zullen we zeker doen.
  3. Berdy:
    Vandaag bijna 1100 KM gereden t was wel veel maar dit is ook maar 1 malig
    Onze studio ziet er keurig en nieuw uit staat langs t water en vlakbij Bordaux.
    De temperatuur is lekker 18 gr.
    We houden t zo wel vol groetjes
  4. Esther Proost:
    2 april 2024
    We hebben jullie reis gevolgd op Polarsteps en zagen al een rare kronkel in de route bij Arras, waar de tolweg begint. We dachten al ????
    Fijn dat jullie toch goed aangekomen zijn in Bordeaux. Fijne avond en lekker slapen vannacht. Groetjes van Ad en Esther 😘
  5. Henk Spijkers:
    Dank je
  6. Aimee:
    2 april 2024
    Iedere reis begint bij even wennen. Gelukkig is alles goed gekomen en nu tijd om te genieten!
  7. Henk Spijkers:
    Dank je
  8. Nicole:
    3 april 2024
    Best spannend met de laatste benzine. Maar gelukkig helemaal goed gekomen. Rustig aan verder, tijd genoeg en geniet er samen van.
  9. Henk Spijkers:
    3 april 2024
    Ja, dat was billen knijpen, wij vermaken ons wel.

Jouw reactie