33e dag van onze rondreis

13 juni 2023 - Vianden, Luxemburg

Vandaag de voorlaatste dag van onze rondreis. We hebben vandaag Trier en Echternach bezocht. Eerst naar Trier in Duitsland, dit is een hele mooie stad, zie foto's en video. Echternach is ook een historische stad maar dan in Luxemburg. Dit is het laatste verhaal van onze rondreis.

1. Nicole:
    13 juni 2023
    Wat leuk dat we mochten meegenieten
  2. Henk Spijkers:
    14 juni 2023
    Wij vonden het fijn om elke dag de reacties te lezen.
  3. Esther:
    Het was een prachtige reis. Leuke verhalen geschreven, veel gedaan en gezien, maar ik ben toch ook erg blij dat jullie weer lekker thuis komen!
    Zie jullie snel😘😘😘😘
  4. Henk Spijkers:
    14 juni 2023
    Voor ons is het ook genoeg zo, blij om straks weer thuis te zijn
  5. Berdy:
    Nou we hebben ontzettend veel gezien ,heel veel Km 7000 gereden… en alles is gelukkig goed gegaan . Heb er ontzettend van genoten, maar ben ook blij om weer thuis te komen .
    Bedankt lieverd dat ik deze reis met jou saampjes heb mogen maken . 💕
  6. Antoon:
    14 juni 2023
    We hebben genoten van je berichten en je foto's. Het hele verhaal kunnen we nalezen want alles is opgeslagen. Groetjes nu hier uit Malgrat
  7. Henk Spijkers:
    Bedankt voor het volgen, en geniet nog lekker van jullie vakantie.