3e dag van onze rondreis.

14 mei 2023 - Logroño, Spanje

Vandaag moederdag, niet echt bij stilgestaan. Vanmorgen 09.30 uur vanuit Hosta in de stromende regen vertrokken. De smalle weg leidde via hoge bergen met diepe dalen naar St. Jean. Hier hebben we de locatie bezocht vanwaar ik in 2019 mijn camino ben begonnen. Vandaar naar Roncevalles, waar we de kerk hebben bezocht. Toen naar Pamplona, tot onze spijt regende het pijpenstelen en was alles gesloten. Om naar onze accomodatie te gaan was het te vroeg, dus een tussenstop gemaakt in Zurbi, hier zagen we vele wandelaars aankomen. Het was inmiddels wel droog. Van daar naar Logrono waar het even zoeken was naar het appartement.

1. Esther:
    14 mei 2023
    Het lekkere weer komt vanzelf!😘
  2. Henk Spijkers:
    Tis te hopen.
  3. Berdy:
    14 mei 2023
    Tjonge wat een respect heb ik voor de mensen die dit te voet maar ook op de fiets volbrengen. Machtig mooi om te zien,met dr fiets over de pyreneeën . Geweldig 👊🏻
  4. Sylvia:
    De zon is onderweg☀️
  5. Esther Proost:
    14 mei 2023
    Hoeveel km was jouw camino, Henk?
  6. Henk Spijkers:
    15 mei 2023
    800 Km
  7. Gwenda Spijkers:
    14 mei 2023
    Wat jammer van de regen. Maar inderdaad het goede weer zal nog wel komen. Geniet van al het moois wat je nog gaat zien. Welterusten en voor morgen weer een fijne dag!
  8. Henk Spijkers:
    15 mei 2023
    Ja, na regen komt zonneschijn, wel jammer dat het s'avonds is.