4e dag in Memphis

3 september 2023 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag de historisch stadstour gedaan. Hierbij hebben wij dw Peabody ducks gezien, maar ook historische delen van de stad gezien. Daarna naar het Rock en Soul museum, en de Memphis musical hall of Fame. Net een portie spareribs op en nu nog even van Bealestreet genieten,  en dan zit onze Memphis tour erop. Het was voor ons drieën een geweldige ervaring.

Morgen om 11.00 uur begint de terugreis.

1. John:
    3 september 2023
    nou Henk leuk verslag gemaakt. en zoals ik foto's heb gezien voor iedereen de moeite waard om deze trip te maken. goede terug reis naar Hollandia
  2. Henk Spijkers:
    3 september 2023
    Kan ik iedereen aanbevelen.
  3. Berdy:
    3 september 2023
    We zitten nog ff in de Beale street bij BB King n heel gezellige Blues club…en dan zit het er weer op …het is wel n vermoeiende week geweest maar ook n zeer mooie week , veel gezien ….heel veel gezien …. We gaan alle drie met een zeer goed gevoel weer lekker naar huis 😘
  4. Henk Spijkers:
    3 september 2023
    Eerst nog een nachtje over slapen.
  5. Sylvia Haans:
    3 september 2023
    Het was een geweldige reis,ik ben blij dat ik dit samen met jullie heb mogen beleven! Wat hebben we vele mooie en emotionele momenten samen gedeeld en veel gelachen en heerlijk geborreld op Beal Street,een reis om nooit te vergeten dankjewel♥️♥️
  6. Henk Spijkers:
    3 september 2023
    Wij hebben er ook zeer van genoten, jij ook bedankt.
  7. Gwenda Spijkers:
    3 september 2023
    Het waren steeds mooie foto's om te zien en leuk om mee te lezen. Een goede terugreis en lekker uitrusten.
  8. Henk Spijkers:
    Dank je