Dag 22 van mijn camino

1 oktober 2019 - León, Spanje

Rustdag, uitgeslapen, daarna ontbeten en de kathedraal bezocht. Het is een mooie kathedraal maar lang niet zo groot als die van Burgos. Koffie gedronken en de was gedaan. Vanmiddag city tour en daarna terrasje pikken. Het weer, zonnig maar met veel wind en windvlagen.

Had nog wat tijd over en heb het kathedraal museum nog bezocht. Hier werd je een ruimte binnengelaten en dan ging de deur achter je op slot, aan het einde kon zelf naar buiten en werd je in een andere binnengelaten. De laatste ruimte die ik bezocht kon ik dus niet uit, want men had die deur met een sleutel van buitenaf op slot gedraaid,  maar het is goed gekomen.

1. Antoon:
    1 oktober 2019
    Denk dat de andere helft wat zwaarder wordt.
    Succes Henk .
  2. Henk Spijkers:
    1 oktober 2019
    Waarschijnlijk zaterdag de zwaarste dag.
  3. Bep houtepen:
    1 oktober 2019
    Gelukkig dat het goed gekomen is anders had je daar de nacht misschien door moeten brengen .
  4. Henk Spijkers:
    1 oktober 2019
    Ja net als in die film the night at the museum.
  5. Nicole:
    2 oktober 2019
    Wat spannend opgesloten in een kerk, moet er niet aan denken. Hoe zijn ze er achter gekomen dat jij daar nog was. Of heb je de heel boel op stelten gezet, dat zou ik doen......denk ik.
  6. Henk Spijkers:
    2 oktober 2019
    Nicole leuk dat je me volgt maar ik was in het museum van de kathedraal opgesloten.