Eerste reisdag

12 mei 2023 - Tours, Frankrijk

Vanmorgen om 09.30 uur vertrokken richting tours. Het weer en de wegen in België waren niet best. In Frankrijk nog voor Parijs heeft Berdy het stuur overgenomen  tot zo'n 200 Km voor Tours. Onderweg nog eens gestopt en een Whopper menu gegeten bij Burgerking. Om 18.30 uur kwamen wij aan, en hebben een kamer met ontbijt bij mensen thuis, die een kamer verhuren. Ziet er allemaal netjes uit. Zometeen gaan we nog een ommetje maken, dan slapen en vroeg weer op rijden waarschijnlijk om 09.30 uur door naar St. Jean Pied de Port. Weer zo'n dikke 600 Km. Inmiddels schijnt wel de zon

1. Sylvia:
    12 mei 2023
    Mooie 1e dag,wel intensief maar heerlijk toch samen! Nu ff lekker rusten en morgen op naar de zon..😘
  2. Henk Spijkers:
    12 mei 2023
    Ja, was intensief, met slecht weer, drukte,en veel kilometers. Maar uiteindelijk met zonnig weer aangekomen.
  3. Esther Proost:
    12 mei 2023
    Nou jongens de “kop” is er af. Komen jullie ook zoveel vrachtwagens van Primafrio tegen? Wij tellen ze onderweg. Dagelijks wel zo’n 20!! Welterusten voor strakjes en goede reis morgen.
  4. Henk Spijkers:
    13 mei 2023
    Ja idd, ik heb niet zo zeer op de vrachtwagens gelet. Nog één grote rit dan gaan we echt genieten.
  5. Nicole:
    12 mei 2023
    Wat leuk dat we weer mogen meegenieten. Veilige reis en veel plezier samen.
    Nicole
  6. Henk Spijkers: