Reacties
Reacties 1 - 50 van 121
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Berdy kivits | Als alles nog goed gaat wordt het..... Kroatié | 13 jun. '26 |
| Antoon | Welkom thuis hier is het uitzicht een stukje minder,… | 13 jun. '26 |
| Esther Proost | We zijn benieuwd ! | 13 jun. '26 |
| Berdy kivits | Was inderdaad een hele hoge toren ,maar stond ook… | 13 jun. '26 |
| Berdy kivits | Was wel leuk om die weer te zien Ze zijn 3 jaar geleden… | 13 jun. '26 |
| John | mooi | 11 jun. '26 |
| Henk Spijkers | Heel indrukwekkend. | 9 jun. '26 |
| Thea Berens | Mooie zeg en dan die paarden geweldig genieten???? | 9 jun. '26 |
| Esther Proost | Prachtig die kunstwerken | 8 jun. '26 |
| John | knappe paard beelden, en de kleding staat heel goed | 8 jun. '26 |
| John | mooie foto's | 7 jun. '26 |
| John | grappig tafereeltje | 6 jun. '26 |
| Berdy kivits | We zijn naar dit kasteeltje gelopen | 6 jun. '26 |
| Berdy kivits | Dit stond op de taart toen ze 60 jaar getrouwd waren | 6 jun. '26 |
| John Bakkers | dat is nogal een kasteel, en wat een interieur zeg. | 5 jun. '26 |
| Chantal | Heel veel lieve groetjes aan de familie 😘 Geniet… | 4 jun. '26 |
| Joke Redelijkheid | dat is wel jammer, maar niks aan te doen | 3 jun. '26 |
| Joke Redelijkheid | ach ja als het maar schoon is | 3 jun. '26 |
| Berdy kivits | Het was weer regen droog regen zon Affijn we mogen… | 2 jun. '26 |
| John Bakkers | mooie waterval en verblijfjes | 2 jun. '26 |
| John Bakkers | rustig gehucht | 2 jun. '26 |
| John Bakkers | staat nog wel goed overeind | 2 jun. '26 |
| Esther Proost | Jammer van de regen | 1 jun. '26 |
| Joke Redelijkheid | je moet iid ook weleens een dagje rust hebben | 1 jun. '26 |
| Joke Redelijkheid | dat is jammer | 1 jun. '26 |
| Joke Redelijkheid | echt moiie foto's | 1 jun. '26 |
| Berdy kivits | Ja Esther daar waren we echt aan toe | 31 mei '26 |
| Esther Proost | Ook wel eens lekker Een dagje niets doen | 31 mei '26 |
| Esther Proost | Lekker toch Een rustig dagje | 27 mei '26 |
| Henk Spijkers | Komt ook door het mooie weer. | 27 mei '26 |
| Henk Spijkers | Ja, we hebben niks te klagen. | 27 mei '26 |
| Berdy kivits | Schotlandse Highlands is zo geweldig mooi En ja we… | 26 mei '26 |
| Berdy kivits | Dit was een trap naar beneden ,,,maar dan moet je… | 26 mei '26 |
| Sylvia | Sow dat is mooi daar en wat een prachtig weer! | 26 mei '26 |
| Chantal | Mooie foto's | 26 mei '26 |
| Joke Redelijkheid | Is jammer berdie, maar wat niet gaat, gaat niet he | 25 mei '26 |
| Joke Redelijkheid | Mooie gebouwen | 25 mei '26 |
| Joke Redelijkheid | Dat zijn idd grote garnalen | 25 mei '26 |
| Berdy | Dit was in Ullapool | 25 mei '26 |
| Berdy | Zalm broodje voor Henk | 25 mei '26 |
| Berdy | Dit was wel lekker maar n beetje te veel | 25 mei '26 |
| Berdy | We zijn bij het kasteel | 25 mei '26 |
| Berdy | Mmhh dat is wel lekker zo,n eethal | 25 mei '26 |
| Berdy | Ff wachten ….. | 25 mei '26 |
| Berdy | Een snoepwinkel en wat voor een 😋😋 | 25 mei '26 |
| Henk Spijkers | Dacht eerst ook dat het een kreeft was. Maar nee het… | 25 mei '26 |
| Berdy kivits | Het was een hele mooie stad met ontzettend veel oude… | 25 mei '26 |
| Esther Proost | Jammer van de regen De garnalen lijken wel kreeften,… | 24 mei '26 |
| John Bakkers | dat zijn nog eens mooie foto's | 23 mei '26 |
| John Bakkers | zo, dus 't uiterlijks puntje van je reis geweest | 23 mei '26 |
1 2 3 Volgende »


- Berdy kivits: Als alles nog goed gaat wordt…
- Antoon: Welkom thuis hier is het…
- Esther Proost: We zijn benieuwd !
- Berdy kivits: Was inderdaad een hele hoge…
- Berdy kivits: Was wel leuk om die weer…
Alle reacties »