Reacties

Reacties 1 - 50 van 121

Naam Reactie Datum
Berdy kivits Als alles nog goed gaat wordt het..... Kroatié 13 jun. '26
Antoon Welkom thuis hier is het uitzicht een stukje minder,… 13 jun. '26
Esther Proost We zijn benieuwd ! 13 jun. '26
Berdy kivits Was inderdaad een hele hoge toren ,maar stond ook… 13 jun. '26
Berdy kivits Was wel leuk om die weer te zien Ze zijn 3 jaar geleden… 13 jun. '26
John mooi 11 jun. '26
Henk Spijkers Heel indrukwekkend. 9 jun. '26
Thea Berens Mooie zeg en dan die paarden geweldig genieten???? 9 jun. '26
Esther Proost Prachtig die kunstwerken 8 jun. '26
John knappe paard beelden, en de kleding staat heel goed 8 jun. '26
John mooie foto's 7 jun. '26
John grappig tafereeltje 6 jun. '26
Berdy kivits We zijn naar dit kasteeltje gelopen 6 jun. '26
Berdy kivits Dit stond op de taart toen ze 60 jaar getrouwd waren 6 jun. '26
John Bakkers dat is nogal een kasteel, en wat een interieur zeg. 5 jun. '26
Chantal Heel veel lieve groetjes aan de familie 😘 Geniet… 4 jun. '26
Joke Redelijkheid dat is wel jammer, maar niks aan te doen 3 jun. '26
Joke Redelijkheid ach ja als het maar schoon is 3 jun. '26
Berdy kivits Het was weer regen droog regen zon Affijn we mogen… 2 jun. '26
John Bakkers mooie waterval en verblijfjes 2 jun. '26
John Bakkers rustig gehucht 2 jun. '26
John Bakkers staat nog wel goed overeind 2 jun. '26
Esther Proost Jammer van de regen 1 jun. '26
Joke Redelijkheid je moet iid ook weleens een dagje rust hebben 1 jun. '26
Joke Redelijkheid dat is jammer 1 jun. '26
Joke Redelijkheid echt moiie foto's 1 jun. '26
Berdy kivits Ja Esther daar waren we echt aan toe 31 mei '26
Esther Proost Ook wel eens lekker Een dagje niets doen 31 mei '26
Esther Proost Lekker toch Een rustig dagje 27 mei '26
Henk Spijkers Komt ook door het mooie weer. 27 mei '26
Henk Spijkers Ja, we hebben niks te klagen. 27 mei '26
Berdy kivits Schotlandse Highlands is zo geweldig mooi En ja we… 26 mei '26
Berdy kivits Dit was een trap naar beneden ,,,maar dan moet je… 26 mei '26
Sylvia Sow dat is mooi daar en wat een prachtig weer! 26 mei '26
Chantal Mooie foto's 26 mei '26
Joke Redelijkheid Is jammer berdie, maar wat niet gaat, gaat niet he 25 mei '26
Joke Redelijkheid Mooie gebouwen 25 mei '26
Joke Redelijkheid Dat zijn idd grote garnalen 25 mei '26
Berdy Dit was in Ullapool 25 mei '26
Berdy Zalm broodje voor Henk 25 mei '26
Berdy Dit was wel lekker maar n beetje te veel 25 mei '26
Berdy We zijn bij het kasteel 25 mei '26
Berdy Mmhh dat is wel lekker zo,n eethal 25 mei '26
Berdy Ff wachten ….. 25 mei '26
Berdy Een snoepwinkel en wat voor een 😋😋 25 mei '26
Henk Spijkers Dacht eerst ook dat het een kreeft was. Maar nee het… 25 mei '26
Berdy kivits Het was een hele mooie stad met ontzettend veel oude… 25 mei '26
Esther Proost Jammer van de regen De garnalen lijken wel kreeften,… 24 mei '26
John Bakkers dat zijn nog eens mooie foto's 23 mei '26
John Bakkers zo, dus 't uiterlijks puntje van je reis geweest 23 mei '26

 1 2 3 Volgende »