21e dag Ronda

22 april 2024 - Sitio de Calahonda, Spanje

De reis naar Ronda ging door de bergen met bochtige wegen. Op zich goed te doen. Maar in Ronda aangekomen dacht ik een parkeergarage binnen te rijden, 1e completo, de 2e completo, toen na lang zoeken en verder van het centrum er een gevonden. In het centrum was het kei druk met toeristen. Zijn toen onze rondwandeling gestart. Het ging allemaal prima tot Berdy plots zei, waar is mijn telefoon? Een stuk terug gelopen maar niets te vinden, de lol was er meteen van af, dus besloten maar terug te gaan. Onderweg naar de auto een politieagent aangesproken en uitgelegd wat was gebeurd. Hij vroeg mij om mijn telefoon nummer te geven voor het geval dat de telefoon wordt gevonden. Een half uur rijden terug naar Marbella werd ik gebeld, de telefoon was gevonden en lag bij de touristinformation. Wij blij en opgelucht weer terug naar Ronda.  Verder alles goed hier, ook het weer.

1. Nicole:
    22 april 2024
    Wat een geluk, de telefoon weer terug.
  2. Henk Spijkers:
    22 april 2024
    Hadden we echt niet verwacht, en dan nog zo snel. Hulde aan die politieman die we hadden aangesproken. Door zijn toedoen heeft Berdy haar telefoon terug.
  3. Berdy:
    22 april 2024
    Ja dat was wel heel erg schrikken en ik weet nog niet hoe t heeft kunnen gebeuren…. Ik vermoed toch ff op de bank gelegd en al pratend weggelopen. Nou ja ben zo blij dat er toch nog netten mensen zijn … had dit nooit meer verwacht
    Affijn dit hoop ik nooit meer mee te maken , maar ik heb wel n engeltje op mn schouders gehad
    Groetjes van een heel blije tuttebel 💕
  4. Antoon:
    22 april 2024
    Kijk dat mag je ook afstrepen ( telefoon verloren en gelukkig weer terug ) dat zijn van die rotte momenten. Die je niet meer wil mee maken. Groetjes Antoon 👍
  5. Henk Spijkers:
    Inderdaad Antoon
  6. Joke Redelijkheid:
    23 april 2024
    nou dan heb je wel geluk gehad dat je je telefoon terug hebt
  7. Henk Spijkers:
    23 april 2024
    Inderdaad, was wel stressen.

Jouw reactie