16e dag van onze rondreis

27 mei 2023 - Santiago de Compostela, Spanje

Vandaag na het ontbijt naar Fisterre gereden, een rit van zo'n 80 Km. In deze badplaats is de apostel Jacobus overleden. Hier hebben we cabo Fisterre bezocht, het uiterste puntje. Ook hebben we de Santa Maria das Area's kerk bezocht, maar die was helaas gesloten. Daarna lekker een uurtje op een terras gezeten. Op de terugweg zagen we een autowasstraat daar hebben de auto doorheen gedaan. Terug in Santiago de Compostella naar de Lidl gereden voor boodschappen, want op zondag zijn hier de winkels gesloten. Hier naast ligt de Burger King, daarnaast een tankstation, dus wat gegeten en de tank volgegooid.

1. Berdy:
    27 mei 2023
    De laatste dag van onze Compostela route.
    Het heeft n ontzettende indruk op mij gemaakt en ik ben zeer blij dat we dit gedaan hebben .had er al zoveel verhalen over gehoord vandaar dit besluit om t zelf te ervaren .
    Ik heb echt genoten van alles ….Henk heeft t weer helemaal opnieuw
    beleefd wel nu met de auto maar hij heeft de route weer n keertje opnieuw en uitgebreider gezien.
    We rijden morgen na Madrid
  2. Gwenda Spijkers:
    28 mei 2023
    Veel plezier met het volgende deel van jullie rit.
  3. Henk Spijkers:
    Dank je, de volgende lokatie is Madrid.