7e dag van onze rondreis

18 mei 2023 - Burgos, Spanje

Vandaag rustig opgestaan en na het ontbijt richting kathedraal gelopen. Eerst rondom bekeken, daarna de binnenkant. Natuurlijk weer veel foto's genomen. Daarna naar het kasteel of wat er nog van over is gelopen, allemaal bergopwaarts. Toen zijn we via de rest van de oude stad terug naar het appartement gelopen.

1. Berdy:
    18 mei 2023
    We hebben weer lekker rond gelopen in Burgos. De kathedraal van Burgos was geweldig mooi ,veel mooier als t Vaticaan in Rome vonden we alle twee…zowel van buiten als van binnen.
    T is nog geen Spanje weer maar misschien ook niet zo erg ,we willen nog zoveel doen en kijken dat als t heet is je dit misschien ook niet zoveel doet.
    Groetjes 😘 en geniet lekker van jullie vrije dagen en t 🌞
  2. Ine:
    19 mei 2023
    leuk verslag, wij kunnen dus jullie reisverhalen wel lezen.
    het inloggen moeten we nog even fewend worden.
  3. Henk Spijkers:
    Dank je
  4. Esther Proost:
    Wat een prachtige kathedraal inderdaad. En we zien een blauwe lucht 😎.
  5. Henk Spijkers:
    19 mei 2023
    Ja dit is een hele mooie kathedraal, je raakt niet uitgekeken. En ja het is droog met een zonnetje, de schrale wind doet veel afbreuk aan de temperatuur.
  6. Joke Redelijkheid:
    21 mei 2023
    wat een mooie kathedraal, en met al dat lopen bergopwaarts hoeft het ook niet zo heel warm te zijn