8e dag van onze rondreis

19 mei 2023 - Burgos, Spanje

Vandaag een stuk richting Leon gereden naar Fromista, hier het dorpje en de kerk bekeken. Daarna terug richting Burgos via Castajeriz en Hornillos del camino. Uiteraard beide dorpen bekeken en in het laatste het adres bezocht, waar ik tijdens mijn camino heb geslapen.Het weer wordt gelukkig steeds wat beter.

1. Berdy:
    19 mei 2023
    Wat zijn t toch kleine dorpjes met zeer smalle straatjes…echt mooi maar ook oud t lijkt wel een groot open lucht museum.
    De mensen hier hebben ook d’r inkomen voornamelijk van de pelgrims..
    Vandaag ook een slaapadres bezocht waar Henk geslapen heeft tijdens zijn camino tocht
    n wijntje en biertje gedronken voor €3,80 en we hebben lekker zitten buurten met pelgrims…..
    Al met al vindt nog steeds geweldig
  2. Monique:
    20 mei 2023
    Reisverslag gevonden 😀. Leuk om jullie zo te volgen. Geniet ervan ☀️ Groetjes Ton en Monique
  3. Henk Spijkers:
    Leuk dat jullie dit hebben gevonden. Groetjes van Berdy en mij.
  4. Joke Redelijkheid:
    21 mei 2023
    het is daar wel erg mooi